menusearch
mehrjoor.ir

اطلاعیه ها

هدر سایتهدر سایت
عذرخواهی دسته جمعی همه مقصران سقوط بوئینگ در رسانه ملی/ برخی از مسولان دانسته یا نادانسته به مردم دروغ گفتند عذرخواهی دسته جمعی همه مقصران سقوط بوئینگ در رسانه ملی/ برخی از مسولان دانسته یا نادانسته به مردم دروغ گفتند مهرجو در گفتگو با «دانشجو» مطرح کرد:
عذرخواهی دسته جمعی همه مقصران سقوط بوئینگ در رسانه ملی/ برخی از مسولان دانسته یا نادانسته به مردم دروغ گفتند
استاد دانشگاه و پژوهشگر اجتماعی گفت: همه مسؤولانی که در این ماجرا دست داشتند و یا افرادی که دانسته یا نادانسته به مردم دروغ گفتند، به صورت دسته جمعی در رسانه ملی از مردم عذرخواهی کنند.
یکشنبه بیست و دوم دی ۹۸
پیام تسلیت به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی پیام تسلیت به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا جمعه سیزدهم دی ۹۸ ورود تکنولوژی برای خانواده‌های ایرانی چندان خوش یمن نبود/ جامعه را باید آماده می‌کردیم ورود تکنولوژی برای خانواده‌های ایرانی چندان خوش یمن نبود/ جامعه را باید آماده می‌کردیم پژوهشگر اجتماعی گفت: معضلاتی که تکنولوژی به ویژه دنیای مجازی برای خانواده‌های ما به وجود آورده است، قابل کنترل بود اگر جامعه را آماده می‌کردیم. یکشنبه هشتم دی ۹۸ پای مالیات به دم سلبریتی‌ها نمی‌رسد پای مالیات به دم سلبریتی‌ها نمی‌رسد پای مالیات به دم سلبریتی‌ها نمی‌رسد روح‌الله مهرجو- استاد دانشگاه و پژوهشگر علوم اجتماعی مسأله مالیات در ایران از روزگاری که حکومت معنا پیدا کرد تا کنون مسأله‌ای است که حل نشده است. هنوز بسیاری از افراد با پرداخت آن مشکل دارند و به نوعی حاضر نیستند پرداخت مالیات را یک وظیفه شهروندی برای توسعه […] یکشنبه بیست و چهارم آذر ۹۸ سرزمینی برای سرمایه‌گذاری سرزمینی برای سرمایه‌گذاری روح‌الله مهرجواستاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه اجتماعی ‪-‬ انباشت سرمایه، قابلیت پیش بینی آینده در کوتاه مدت و بلند مدت، امنیت سرمایه و بسترهای سرمایه گذاری، احترام به اصل مالکیت و ... عباراتی هستند که اگر در کشورهای توسعه‌یافته به بررسی آنان بپردازیم خواهیم دید که اقتصادهای بزرگ چگونه با این مفاهیم برخورد می‌کنند و اقتصادهای ناموفق چه برخوردی با این موارد دارند.
بدون تردید پرداختن به این موارد در کشور ما نیز می‌تواند به برخی از سوال‌ها و چراهای ما پاسخ دهد، چرا اقتصاد ایران با وجود منابع متعدد خدادادی، نیروی انسانی بی‌بدیل هنوز نتوانسته به جایگاه واقعی خود دست یابد؟ اما طبیعتاً بررسی همه این ابعاد امری مهم و همه جانبه است بنابراین به دلیل اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر پس از گرانی بنزین در کشور رخ داد در این مقال به بررسی چند مورد از آن‌ها خواهیم پرداخت.
سه شنبه دوازدهم آذر ۹۸