نوآوران آنلاین- به گفته روح الله مهرجو کارشناس ارتباطات، استراتژیست هایی که روابط عمومیها با مدیران ارشد در سازمانها به کار میبرند چگونگی شکل گیری یک تصویر مثبت از آن مجموعه را ارائه میدهد. این موضوع میتواند شامل تمرکز دقیق بر روی یک پیام درست و سپس تصمیم گیری در مورد چارچوب گسترده ای از کمپین برای انتشار آن پیام باشد.
مهرجو در خصوص رویدادهای تبلیغاتی گفت: متخصصان روابط عمومی اغلب حوادث را سازماندهی میکنند تا مشخصات سازمان را ارتقاء دهند یا نام و نام تجاری خود را به یک رویداد خیرخواهانه ارائه دهند که فلسفه شرکت را نشان میدهد.
این کارشناس ارتباطات روابط رسانه ای را اینچنین تعریف میکند :صحبت کردن با رسانه ها عملکرد اصلی بخشهای روابط عمومی است. سوالات متخصصین روابط عمومی از خبرنگاران، مصاحبه ها با افراد کلیدی در سازمان را ترتیب میدهند و رسانه ها را از رویدادها یا دستاوردهای شرکت مطلع میکنند.
وی از تامین خوراک برای شبکه های اجتماعی در ادامه گفت: یکی از ویژگی های جدید روابط عمومی، استفاده حداکثری از استفاده مثبت از رسانه های اجتماعی برای ایجاد تصویر آن است. مدیریت خوراک توییتر، صفحه فیس بوک و کانال یوتیوب، همه راه های حیاتی برای ارتباط با مشتریان و ذینفعان جدید است. گاهی اوقات یک شرکت یا سازمان یک رویداد فاجعه بار است که تصویر عمومی آن را خراب میکند. این ممکن است یک شرکت نفتی باشد که باید با نشت بالا و یا یک شرکت مواد غذایی که یک رویداد آلودگی داشته باشد برخورد کند. متخصصان روابط عمومی تصمیم میگیرند که چگونه سازمان آسیب به تصویر آن را تعمیر میکند، ارتباط برقرار کند، چگونه با مشکل برخورد میکند و کنترل پیام خود را به دست آورد
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |