menusearch
mehrjoor.ir

اطلاعیه ها

هدر سایتهدر سایت
مانیفست سیاسی مانیفست سیاسی طرح صیانت اکنون پس از ماه‌ها بحث وارد مرحله جدیدی شده است و کمیسیون‌های مجلس، منتخبان خود را به‌تدریج برای حضور در کمیسیون ویژه بررسی این طرح معرفی می‌کنند. دست‌اندرکاران، طراحان و موافقان این طرح می‌گویند بحث مسدودسازی نیست اما کارشناسان این را نمی‌پذیرند و نتیجه این طرح را مسدود و محدودسازی فضای مجازی می‌دانند. پنج شنبه یکم مهر ۰۰ دیپلماسی رسانه ای ضرورت پیشبرد برنامه های مدیران کشور دیپلماسی رسانه ای ضرورت پیشبرد برنامه های مدیران کشور تهران- ایرنا- روح‌الله مهرجو کارشناس حوزه رسانه معتقد است: با توجه به اهمیت روز افزون نقش رسانه ها و شبکه های مجازی در زندگی مردم، مدیران در بخش های مختلف باید برای پیشبرد برنامه های متنوع سیاسی و اقتصادی و اجتماعی در جای جای کشور از توانمندی و ظرفیت های دیپلماسی رسانه ای به نحو احسن استفاده کنند. جمعه هجدهم تیر ۰۰ شبکه‌های اجتماعی رکن اول ایجاد شور انتخاباتی هستند شبکه‌های اجتماعی رکن اول ایجاد شور انتخاباتی هستند تهران- ایرنا- "روح الله مهرجو"، استاد دانشگاه معتقد است: شور و نشاط انتخاباتی از طریق رسانه‌ ها در جامعه ایجاد می‌شود. از مشروطه تا کنون روزنامه‌ ها و بعد ها اشکال دیگر رسانه بودند که بازار انتخاباتی را داغ کردند. امروز هم شبکه‌ های اجتماعی به عنوان رکن اول ایجاد شور انتخاباتی محسوب می‌شوند. چهارشنبه بیست و دوم اردیبهشت ۰۰ کلاب هاوس نمی‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخابات داشته باشد کلاب هاوس نمی‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخابات داشته باشد یک پژوهشگر حوزه رسانه در ارتباط با این‌که برخی می‌گویند کلاب هاوس در انتخابات پیش رو نقش تعیین‌کننده‌ای را ایفا خواهد کرد، گفت: انتخابات یک پدیده پیچیده چندوجهی است و نمی‌توان بهره‌مندی از یک شبکه اجتماعی را به‌عنوان یک عامل مهم در موفقیت و یا عدم موفقیت یک کاندیدا در این فضا برشمرد.
روح‌الله مهرجو در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش خبرگزاری آنا در ارتباط با شبکه اجتماعی «کلاب هاوس» (Club House) و قابلیت‌های این رسانه اظهار کرد: این شبکه اجتماعی رسانه‌ای مبتنی بر صوت است که به افراد این امکان را می‌دهد تا به‌صورت زنده با هم به گفت‌وگو بپردازند.
وی ادامه داد: کلاب هاوس به‌عنوان یک رسانه صوتی در فضای مجازی تاکنون توانسته مخاطبان زیادی را برای خود دست و پا کند ولی همچنان مسیر طولانی تا رسیدن به شبکه‌های اجتماعی پرطرفداری همچون فیسبوک، یوتیوب، اینستاگرام و ... در پیش دارد. شاید بتوان یکی از دلایل آن را انحصار این شبکه اجتماعی برای کاربران سیستم عامل گوشی‌های آیفون دانست، هر چند که شنیده‌ها حاکی از ان است که نسخه اندرویدی کلاب هاوس نیز به زودی عرضه خواهد شد.
دوشنبه سی ام فروردین ۰۰
سیاستگذاری‌ها کشور باید براساس شعار سال تدوین شود سیاستگذاری‌ها کشور باید براساس شعار سال تدوین شود یک پژوهشگر حوزه اجتماعی گفت: در صورتی‌که همه سیاست‌ها و سیاستگذاری‌ها بر اساس شعار سال تعیین شود یک دستی لازم ایجاد می‌شود و در این‌صورت می‌توان مشکلات را به‌صورت ریشه‌ای حل کرد.
روح‌الله مهرجو در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه گروه جامعه خبرگزاری آنا در ارتباط با شعار سال و اقداماتی که باید در این خصوص انجام شود، اظهار کرد: امسال هم مقام معظم رهبری، سال را با محتوای اقتصادی نام‌گذاری کردند که این موضوع نشان از اهمیت مسائل اقتصادی دارد.
جمعه بیست و هفتم فروردین ۰۰